Нито един бизнес не е по-голям от своята реклама

Здравейте! Нека се върнем трийсет години назад, когато основавате “Кривицки и Сие“!

Здравейте! С удоволствие. През 1995 г. аз и Васил Кривицки комбинирахме уменията и опита си и създадохме “Кривицки и Сие“. Днес, трийсет години по-късно, тя все още е една от най-иновативните и устойчиви компании за външна реклама в България.

Казвате “комбинирахме умения“. Какви умения са нужни, за да се създаде и развие успешно компания като вашата?

Уменията трябва да бъдат комплексни. В нашия случай Васил Кривицки беше технократът на компанията. Той отговаряше за разработването, техническата инфраструктура и поддръжката на рекламните съоръжения.

А вие?

Аз съм по-скоро стратегът, който определя визията и посоката на развитие на компанията. Моят фокус е върху интегрирането на модерни технологии, съобразяването с променящите се тенденции и индивидуалните нужди на клиентите.

Чудесно, но какъв е най-ефективният начин да се обединят хора с разнопосочни таланти?

Решението е просто – обща философия. Ние следваме нашата от самото основаване на компанията. Мотото ни е: “Нито един бизнес не е по-голям от своята реклама“. Във всичко, което правим, прилагаме принципите на тази философия.

Кои са те?

Започваме с визуалната ненатрапчивост. Това означава, че всяка реклама трябва да бъде видима, но същевременно хармонично вписана в градската среда. Вторият основен принцип са иновациите. Постоянно се адаптираме към новите технологии и потребителските нужди. Една от ключовите ни иновации е концепцията за „форматен зуум-аут“, която променя подхода към външната реклама.

Бихте ли “зуумнали“ повече върху този “зуум-аут”?

„Зуум-аут“ е философия за минимализъм и адаптация, която цели да намали визуалната тежест на рекламните съоръжения и да ги интегрира по-естетично в градската среда. През годините преминахме към по-компактни формати на билбордовете – от 12 кв. м към 8,6 кв. м и 3,4 кв. м. Тези по-малки формати осигуряват ясна видимост на рекламното послание, без да доминират визуално.

Компанията ви е известна и със своята социална ангажираност. Разкажете повече за нея!

Винаги сме подкрепяли значими каузи, които вдъхновяват и допринасят за обществото. Ще спомена “Пловдив 2019 – Европейска столица на културата“, за чието популяризиране осигурихме 19 рекламни съоръжения и LED екрани. Участвали сме в кампанията “Не на дрифта и гонките“ в подкрепа на пътната безопасност, като предоставихме рекламни площи.

Партнирали сме на инициативата “Чисто зелено“ и на УНИЦЕФ в каузи за подобряване живота на децата, както и на Регионалния природонаучен музей в Пловдив и много други значими проекти.